• CMS AUTOX

Замовити зворотній дзвінок

Заміна масла та фільтрів

Новини
Перевага бочкового масла
Перевага бочкового масла "CASTROL"

Перевага бочкового масла "CASTROL" - гарантована якість

Castrol є провідним у світі виробником,дистриб’ютором і продавцем високоякісних мастильних олив, консистентних мастил і пов’язаних з ними послуг для клієнтів, які представляють…

12:33 / 2016-09-15 читати далі

МОТОРНІ ОЛИВИ

Ми допоможема Вам правильно підібрати моторну оливу саме для Вашого авто - лише зверніться до нашого сервісу


ЧОМУ CASTROL EDGE?

ЗБІЛЬШЕННЯ СИЛИ ПІД ТИСКОМ

Castrol EDGE з рідким ТИТАНОМ призначений для роботи під тиском, і зменшує тертя, щоб Ви отримали справжню продуктивність двигуна.

 

ЧОМУ CASTROL MAGNATEC?

Castrol MAGNATEC - чіпкі молекули захищають з моменту пуску

Унікальна формула Castrol MAGNATEC захищає з моменту пуску двигуна, кардинально зменшуючи знос.

 

ЧОМУ CASTROL GTX?

Castrol GTX - НЕПЕРЕВЕРШЕНИЙ ЗАХИСТ ВІД ОСАДУ ЗАДЛЯ ПОДОВЖЕННЯ ЖИТТЯ ДВИГУНА

Формула Double Action, використана в Castrol GTX, приберає старий осад і протистоїть утворенню нового краще, ніж того вимагають галузеві стандарти.

_____________________________________________

*За матеріалами виробника: https://www.castrol.com

 

Вимоги до сучасних масляних фільтрів


Збільшення потужності двигуна з одночасним зменшенням його розмірів, використання турбокомпресорів, технологій зупинки-запуску, нових видів палива, таких як E10 або біодизель - вимоги до моторного масла та масляного фільтра постійно зростають. Інтервали заміни масла також стають довшими - частково через захист навколишнього середовища. Це означає, що масляні фільтри повинні постійно підвищувати продуктивність і надійно ізолювати частинки бруду під час пробігу до 50000 км. У той же час, вони повинні пропонувати менший спротив під час руху потоку оливи і бути менше і легше за вагою. Це не просте завдання. Цим вимогам можуть відповідати тільки найкращі сполучення мастильних матеріалів та їх складових. Оливи Castrol здатні охопити максимальну площу поверхні фільтра, щоб зберегти велику кількість бруду і забезпечити достатній витрата масла.


Це стає важким, коли олива стає особливо густою в холодну зиму, або фільтр вже сильно засмічений. При запуску двигуна холодне мастило може утворювати до 20 бар надлишкового тиску і при цьому протікає дуже повільно через фільтр. У цьому випадку необхідний клапан для скидання зайвого тиску для того, щоб направити масло своїм шляхом через двигун. Інший подібний клапан гарантує, що фільтр заповнюється свіжим маслом кожного разу, коли двигун запускається: так званий анти-зливний клапан.

Джерело: https://www.mahle-aftermarket.com, https://www.mann-filter.com