Ремонт ходової

Ходова частина любого автомобіля складається з безлічі сукупності складних механізмів та забезпечує зв’язок автомобіля із дорогою. Від її стану залежить рівень комфорту під час пересування, а також безпека як водія так і пасажирів.

Ремонт ходової частини автомобіля на перший погляд здається легким та не потребую значних знань – але це лише на перший погляд. Як вже було сказано вище – вона складається з безлічі механізмів та вузлів, а тому, щоб все зробити як слід потрібно володіти значними знаннями та досвідом.

Спеціалісти рекомендують проводити повний огляд та за необхідності ремонт не менше ніж кожні 15 тис. км – навіть якщо ознак поломки не спостерігається. Дуже часто поломка в ходовій не діагностується в польових умовах до тих пір, поки якийсь із механізмів не відмовить.

Для збільшення терміну служби та надійності роботи автомобіля рекомендується своєчасно проводити діагностику та роботи по усуненню проблемних елементів в ходової.

Ознаки несправності ходової частини

Загалом всі несправності проявляють себе у вигляді стуку, скрипу, вібрації – особливо під час руху на невеликих нерівностях. Під час руху виявити ту чи іншу несправність в деталях ходової можна за наступними ознаками:

  • Шум / скрегіт з-під днища автомобіля;
  • Різкий стук підвіски при русі по нерівностях (як приклад – проїзд через лежачого поліцейського);
  • Підвищене зношування гуми;
  • Керування стало більш тяжким;
  • «перекіс» керма;
  • Відведення, «мотання» зі сторони в сторону під час руху прямо;
  • Розкачування кузова при рівномірному русі;
  • Люфти та проскакування при повороті рульового колеса;
  • Збільшення гальмівного шляху.

Ці та інші ознаки однозначно вказують на поломку та необхідність провести ремонт. 

Термін служби вузлів ходової частини

Підвіска автомобіля – мабуть найбільш навантажена система, яка ще й піддається агресивній дії навколишнього середовища. Окрім цього, вузли та деталі піддаються додатковому зношуванню від невмілого водіння.

Точний термін придатності тої чи іншої деталі сказати неможливо, адже це залежить від безлічі факторів. Тому нижче наведені лише приблизні цифри:

  • Шарові опори – 15-30 тис. км;
  • Рульові тяги – близько 50 тис. км;
  • Стабілізатори – до 80 тис. км;
  • Амортизатори – близько 30 тис. км;
  • Сайлентблоки – до 100 тис. км;
  • Важелі і пружини підвіски — 100 тис. км;
  • Ступиці та підшипники – від 100 тис. км.

В завершення порада: використовуйте лише якісні автозапчастини та довіряйте роботу професійному автосервісу.