ВИРІЗАННЯ ТА ПРОГРАМНЕ ВІДКЛЮЧЕННЯ САЖЕВОГО ФІЛЬТРА ТА КЛАПАНА EGR
Система EGR та сажевий фільтр підвищує ефективність роботи двигуна та мінімізує викиди шкідливих відпрацьованих газів в атмосферу. Проте, використання неякісного пального, а також від їзди здебільшого по місту призводять до того, що на клапані EGR з´являється сажевий нагар а сам сежвий фільтр та каталізатор забиваються сажею і не можуть виконувати свою функцію. Утворення такого нальоту сприяє заклинюванню клапана і появі проблем в роботі двигуна. Щоб зекономити кошти на постійне очищення системи, багато водіїв приймають рішення видалити EGR і сажевий фільтр.
НАВІЩО ВІДКЛЮЧАТИ EGR І САЖЕВИЙ ФІЛЬТР?
У разі заклинювання клапану EGR, двигун вашого авто буде працювати з підвищеними витратами пального при низькій потужності. Вирішити цю проблему можна 2-ма засобами: почистити клапан або відключити систему. Повне відключення EGR, разом із сажевим фільтром, дає наступні переваги:
- економія коштів на періодичну чистку клапану, фільтру та супутніх трубок;
- зникне постійне мигання ламп на панелі приладів, які сигналізують про несправність;
- можна не хвилюватись, що кам'яна сажа пошкодить циліндр двигуна, призвівши тим самим до капітального ремонту запчастини.
Крім того, при засміченні деталей EGR є вірогідність, що відпрацьовані гази потраплять в систему охолодження двигуна. Це може призвести до викиду охолоджуючої рідини із бачка та перегріву мотора. Програмне відключення системи EGR і сажевого фільтра на дизелі двигуні — одноразова процедура, яка назавжди позбавить вас від вирішення описаних проблем.
ЯК МИ ВІДКЛЮЧАЄМО EGR І САЖЕВИЙ ФІЛЬТР?
Процес видалення сажевого фільтра і відключення EGR відбувається в декілька етапів:
- спочатку ми знімаємо корпус сажевого фільтра, в якому знаходиться сам фільтр і каталізатор;
- після цього максимально акуратно розрізаємо корпус, щоб вийняти фільтр;
- далі розрізані частини зварюються аргоном для міцності з´єднання;
- корпус установлюється на автомобіль;
- програмно відключється перевірка сажевого фільтра.